miercuri, 7 octombrie 2020

Modificare lampa solara de gradina

Recent am cumparat 4 lămpi de gradina cu incarcare solara:



Lumineaza foarte bine, folosesc cate o baterie 18650 de 1200mA, doar ca au o problema: daca nu sunt plasate in plin soare, nu prea incarca.

Cum zona umbroasa in care le-am prins de gard, le-a consumat bateriile (de la 3.7 la 3.2V in vreo saptamana), le-am desfacut, incarcat bateriile separat, insurubat la loc. Deloc prietenos, incat le-am imbunatatit putin - mai exact am scos bateriile in afara lampii si le-am montat si un indicator al starii de incarcare. Cum a decurs proiectul, e descris (prin poze mai mult) in continuare:

1) Am achizitionat suporti si indicatori in prealabil:





2) Am lipit pe carcasa din spate si am facut legaturile:







3) Testat ca toate legaturile sa fie corecte, montat bateria si la loc pe gard.


Ramane de vazut o izolare mai buna, daca ploua posibil sa nu le placa deloc.


Niciun comentariu: