Weight
|
Mazda
CX 5
|
Nota
|
Ford
Kuga
|
Nota
|
Toyota
RAV4
|
Nota
|
Honda
CR-V
|
Nota
|
|
Pret de baza
|
3
|
€26,790
|
3
|
€26,950
|
4
|
€25,200
|
2
|
€24,788
|
1
|
Model
|
3
|
Challenge
|
3
|
Trend
|
4
|
Executive
|
4
|
Confort
|
0
|
Motor
|
3
|
2.2
CD150 4x2
|
1
|
2.0
TDCi 2WD
|
3
|
2.0D-4D
|
3
|
1.6
i-DTEC
|
4
|
CC
|
2
|
2191
CP
|
1997
CP
|
1998
CP
|
1597
CP
|
||||
Putere
|
1
|
110
CP
|
1
|
140
CP
|
4
|
124
CP
|
3
|
120
CP
|
2
|
Consum mixt
|
3
|
4.6
l/100km
|
3
|
5.3
l/100km
|
1
|
4.9
l/100km
|
2
|
4.5
l/100km
|
4
|
Urban
|
3
|
5.4
l/100km
|
3
|
6.3
l/100km
|
1
|
5.7
l/100km
|
2
|
4.8
l/100km
|
4
|
Extra urban
|
3
|
4.1
l/100km
|
4
|
4.7
l/100km
|
1
|
4.4
l/100km
|
2
|
4.3
l/100km
|
3
|
Emisii (CO2)
|
1
|
119
g/km
|
4
|
139
g/km
|
2
|
127
g/km
|
3
|
119
g/km
|
4
|
Jante
|
2
|
17''
Aliaj
|
4
|
17''
Otel
|
1
|
17''
Aliaj
|
4
|
17''
Aliaj
|
4
|
Senzor ploaie
|
1
|
x
|
2
|
-
|
0
|
x
|
2
|
-
|
0
|
Proiectoare ceata
|
3
|
x
|
2
|
x
|
2
|
x
|
2
|
-
|
0
|
RVC
|
1
|
-
|
0
|
-
|
0
|
x
|
2
|
-
|
0
|
Culoare metalizata
|
2
|
€510
|
2
|
€550
|
1
|
€417
|
4
|
€500
|
3
|
Taxa prima inmatriculare
|
2
|
€134
|
3
|
€184
|
2
|
€134
|
3
|
€85
|
4
|
Cost total initial
|
€27,434
|
€27,684
|
€25,751
|
€25,373
|
|||||
Impozit anual
|
2
|
915
RON
|
1
|
210
RON
|
3
|
210
RON
|
3
|
74
RON
|
4
|
RCA (cel mai ieftin)
|
2
|
870
RON
|
1
|
770
RON
|
3
|
770
RON
|
3
|
604
RON
|
4
|
Cost anual
|
1785
RON
|
980
RON
|
980
RON
|
678
RON
|
|||||
Cost 10 ani
|
17850
RON
|
9800
RON
|
9800
RON
|
6780
RON
|
|||||
86
|
74
|
95
|
92
|
Update:
De mentionat ca modelul de Honda CR-V comparat mai sus este cel mai slab model, fara prea multe optiuni pe ea si cu motorul cel mai slab (de fapt motorul mic duce la scaderea costurilor de intretinere).
Mazda CX 5 ar fi o alegere buna daca totusi ar fi echipat si cu motoare diesel mai mici de 2.2litri. Din pacate nu am vazut o astfel de echipare, ceea ce-l face foarte scump la intretinere.
De mentionat ca modelul de Honda CR-V comparat mai sus este cel mai slab model, fara prea multe optiuni pe ea si cu motorul cel mai slab (de fapt motorul mic duce la scaderea costurilor de intretinere).
Mazda CX 5 ar fi o alegere buna daca totusi ar fi echipat si cu motoare diesel mai mici de 2.2litri. Din pacate nu am vazut o astfel de echipare, ceea ce-l face foarte scump la intretinere.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu